Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Mixed Media Layout από την Κατερίνα Λαϊοπούλου

Καλημέρα σε όλες και όλους!

Πάντα έχω μια παιχνιδιάρικη διάθεση όταν γράφω την ανάρτηση της Παρασκευής. Η προοπτική του Σαββατοκύριακου μου δημιουργεί ευεξία και ανυπομονησία, γιατί ξέρω πως μπορώ να αφιερώσω περισσότερο χρόνο στις δημιουργίες μου. Γιατί όχι κι εσείς? Μέσα στο διήμερο, αφιερώστε ένα δίωρο για εσάς αποκλειστικά και πάρτε κοντά σας τα αγαπημένα σας υλικά για να παίξετε.

Εμείς σήμερα θα σας δώσουμε και έμπνευση για να το κάνετε, μια και φιλοξενούμε την πρώτη Guest Designer του 2018, την αγαπημένη μας Κατερίνα Λαϊοπούλου!

Η Κατερίνα ήταν η νικήτρια της πρόκλησης του Νοεμβρίου, όπου είχε φτιάξει ένα υπέροχο mixed media καμβαδάκι.

Αυτή τη φορά, ως guest designer, δημιούργησε ένα mixed media layout, παίρνοντας έμπνευση από το moodboard της πρόκλησης του Ιανουαρίου, και μας το παρουσιάζει σε ένα πολύ ενδιαφέρον step-by-step tutorial! 



Κατερίνα

Καλημερούδια!



Ξεκινάω μαζεύοντας τα υλικά που ταιριάζουν με το moodboard και πιθανόν θα χρησιμοποιήσω στην πορεία.

Στην συνέχεια σκίζω τα χαρτιά μου και τα τοποθετώ το ένα πάνω στο άλλο κάνοντας ταυτόχρονα ένα πρόχειρο στήσιμο των διακοσμητικών.









Έπειτα με μια σπάτουλα, την πάστα Crackle Platinum τηςFinnabair και ένα στένσιλ κάνω σχέδια στο χαρτί μου. 















Με ένα διαφορικό στένσιλ και με ένα distress μελάνι κάνω μερικά ακόμα σχέδια στο χαρτί μου.









Mε ένα mist spray, βάφω ένα κομμάτι γάζα το οποίο θα χρησιμοποιήσω στα clusters μου! Κολλάω τα πάντα στην σύνθεση μου, δημιουργώντας τα clusters μου και επιλέγω σφραγίδες για να πλαισιώνω την σύνθεση μου. 





Αφού σφραγίσω, κάνω πιτσιλιές με το ίδιο mist που έβαψα την γάζα μου και ολοκληρώνω το σύνολο χρησιμοποιώντας art stones σε διαφορά σημεία, καθώς και snowflakepaste στα λουλούδια και στα κουκουναράκια.




Το moodboard έχει υπέροχα χρώματα που με ενέπνευσαν αμέσως. Τα πουλάκια και το χιόνι ήταν στοιχεία που ήθελα να ενσωματώσω στη σύνθεσή μου.
Το κοριτσάκι της φωτογραφίας με το γούνινο καπέλο που φυσάει, κάνοντας ευχές, αστεράκια με ενέπνευσε να χρησιμοποιήσω μια δίκη μου φωτογραφία με ένα παρόμοιο γούνινο καπέλο στην Νέα Υόρκη, όπου μια ευχή μου έγινε πραγματικότητα!!!



Ευχαριστώ πολύ Μυρτώ και Design Team του Scrapsn Pieces για την όμορφη εμπειρία και για το ποδαρικό στην νέα χρόνια, μιας και αυτή είναι η πρώτη σύνθεση του χρόνου!

Εμείς σ'ευχαριστούμε γλυκιά Κατερίνα, για την υπέροχη δημιουργία και το tutorial που μας αφιέρωσες!

Εμπνευστείτε κι εσείς από μια ιστορία που ζήσατε, μια φωτογραφία που μπορεί να σας θυμίζει τόσα πολλά και παίξτε μαζί μας στην πρόκληση του Ιανουαρίου! Δείξτε μας τι φτιάχνετε με τα αγαπημένα σας υλικά!

Εμείς θα τα ξαναπούμε πολύ σύντομα!

Να περάσετε ένα πανέμορφο Σαββατοκύριακο
Πολλά φιλιά!




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου