Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Mixed Media Layout από τη Βίκυ Βαρβαδούκα


Καλημέρα!!!

Εεε πια το ξέρετε ότι τις Παρασκευές είμαι πολύ χαρούμενη και γεμάτη ενέργεια. 
Ήδη έχω βγάλει μπουκαλάκια έξω κι ετοιμάζω τα παιχνιδάκια μου για το Σαββατοκύριακο χιχιχι

Και για να σας κεντρίσω, σήμερα σας έχω την υπέροχη designer μας Βίκυ Βαρβαδούκα. 
Η Βίκυ, λοιπόν,  έφτιαξε για την πρόκληση του Φεβρουαρίου, ένα καταπληκτικό mixed media layout, όλο χρώμα και ζωντάνια! Είμαι σίγουρη ότι θα σας ξεσηκώσει για τα καλά!

Βίκυ

Δε ξέρω για σας αλλά εγώ έχω ήδη αρχίσει να φταρνίζομαι που σημαίνει πως έρχεται η Άνοιξη σιγά σιγά.
Και τι καλύτερο απο ένα ανοιξιάτικο mood board, με υπέροχα χρώματα που σου φτιάχνουν το κέφι και σου ξυπνάνε τη δημιουργικότητα!

Δείτε στο τέλος της ανάρτησης λίστα με τα υλικά

Αρχικά πέρασα το μελάνι versamark από στένσιλ και έριξα διάφανη σκόνη για να δημιουργήσω ανάγλυφη επιφάνεια και resist. Μετά πέρασα με σφουγγαράκι από πάνω distress inks


Τέλος πάτησα μερικές σφραγίδες εδώ κι εκεί και πιτσίλισα με ink sprays.


Για τη σύνθεση, έβαλα πρώτα ένα κομμάτι γαζα και μετά έκοψα χαρτιά σε διάφορα μεγέθη και τα κόλλησα μεταξύ τους για να δώσω όγκο και βάθος. Στόλισα τις δυο άκρες με λουλούδια, chipboard  και κουμπάκια.


Η τελική πινελιά για να πλαισιωθεί η σελίδα, ήταν το "journaling" που έκανα τριγύρω με ένα μαρκαδοράκι.


 Ποιa άλλη θα μπορούσε να μας μεταδώσει τόση χαρά και αισιοδοξία? 
Βίκυ μου η δημιουργία σου είναι γεμάτη φρεσκάδα! Σ'ευχαριστούμε πολύ, που μας δίνεις τόση θετική ενέργεια και ιδέες για να δημιουργήσουμε κι εμείς!

Ελπίζω να περάσετε ένα πανέμορφο και δημιουργικό Σαββατοκύριακο!!!

Πολλά φιλιά!


Υλικά:


3 σχόλια :

  1. Μπράβο κορίτσια , είστε όλες υπέροχες . Φανταστικό μπλογκοσπιτάκι ! Να είστε καλά να μας χαρίζετε τις εξαιρετικ´ες δημιουργίες σας . Πρόσφατα σας ανακάλυψα και είμαι ενθουσιασμένη ! Καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนัง HD

    ΑπάντησηΔιαγραφή