Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Welcome to the Junk Journals World!

Ναι ναι σήμερα είναι Παρασκευή!  Εύχομαι να έχετε ένα φανταστικό Σαββατοκύριακο!!!

Σήμερα σας έχω κάτι ιδιαίτερο και ξεχωριστό. Πριν από λίγο καιρό, γνώρισα μέσα στο facebook ένα κορίτσι που φτιάχνει κάτι υπέροχα, ρομαντικά, vintage shabby chic ημερολόγια. Ονομάζονται "Junk Journals", κι αυτό πραγματικά είναι!

Για όσα κορίτσια δεν είναι εξοικειωμένα με τον όρο, σας λέω ότι τα Junk Journals είναι κάτι υπέροχα χειροποίητα βιβλιαράκια, ημερολόγια, λευκώματα πείτε τα όπως θέλετε. Το βασικό χαρακτηριστικό τους είναι ότι φτιάχνονται από οτιδήποτε σε άλλη περίπτωση θα κατέληγε στην ανακύκλωση ή στα σκουπίδια! 


Βάλτε με το νου σας παλιούς σκισμένους φακέλους αλληλογραφίας, παλιά τετράδια του παππού με λογαριασμούς, κομμάτια από υφάσματα, δαντέλες κιτρινισμένες, παλιά βιβλία, περιοδικά της γιαγιάς για κέντημα και βελονάκι.....

Όλα αυτά συνδυασμένα με περισσεύματα από χαρτιά scrapbooking, κάτι ephemera kits που αγοράσαμε στο Black Friday πάνω στον πανικό μας (χιχιχι)


κομμάτια από χαρτί πάνω στο οποίο σκουπίζουμε τα περισσεύματα από τα χρώματα... ή και ειδικά kits, όπως θα δείτε στη συνέχεια, που φτιάχνονται ειδικά για τα Journals!

Σας παρουσιάζω, λοιπόν την Aristi! Η Αρίστη, φτιάχνει πανέμορφα vintage, shabby chic Junk Journals, χρησιμοποιώντας "θησαυρούς" από το παρελθόν, αλλά και digital paper kits, φτιαγμένα γι αυτό το σκοπό. 

Σήμερα φιλοξενούμε ένα από τα ημερολόγιά της, που δημιούργησε με το paper kit "Wanderer" της αγαπημένης μας Νεκταρίας, που όλες την ξέρουμε από το Nectars Creations

Καθώς μας μιλάει για την καλλιτεχνική της πορεία, απολαύστε το Junk Journal της Aristi. Σας βάζω και το βίντεο, στο οποίο ξεφυλλίζει ολόκληρο το journal. Οπότε φτιάξτε XXL κούπα καφέ και καλή σας διασκέδαση!



Γεια σας! Είμαι η Αρίστη, από το Ηράκλειο Κρήτης.

Ασχολούμαι με πολλά είδη χειροτεχνίας. Μου αρέσει να φτιάχνω λευκώματα και Junk Journals, να μεταποιώ αντικείμενα και να παίζω με τα χρώματα. Από τα αγαπημένα μου υλικά είναι τα παλιά βιβλία, οι δαντέλες, τα υφάσματα και τα μεταλλικά στοιχεία.




Ασχολούμαι με τις χειροτεχνίες από μικρή. Έμαθα κέντημα και πλέξιμο κι έχω παρακολουθήσει μαθήματα ραπτικής.

Το 2014, θέλησα να φτιάξω ένα ξεχωριστό album για το μωράκι της καλύτερής μου φίλης, που θα ερχόταν σύντομα στον κόσμο. Τότε δεν ήξερα πολλά πράγματα γύρω από τα λευκώματα, τα albums και τα journals. 
Όπως οι περισσότερες από εμάς, χώθηκα μέσα στο Youtube, κι ανακάλυψα έναν καινούριο κόσμο!


Στα τέλη της ίδιας χρονιάς, αποφάσισα να ξεκινήσω το δικό μου κανάλι. Μπορεί να μη μιλάω τέλεια αγγλικά, αλλά αυτό πολύ λίγο με έχει επηρεάσει στο να εκφράζομαι δημιουργικά.
Πριν από δυο περίπου χρόνια, ανακάλυψα τα Junk Journals, με τα οποία μπορώ να συνδυάσω τα vintage και shabby chic στοιχεία που μου αρέσουν πολύ σε μια κατασκευή.

Με μαγεύει η ιδέα να φτιάχνω ένα βιβλίο από το μηδέν, χρησιμοποιώντας υλικά, που άλλοι τα έχουν για πέταμα. Μου αρέσει να συλλέγω παλιά υφάσματα και δαντέλες, περιοδικά, περισσεύματα χαρτιών, παλιούς φακέλους, έγγραφα  και βιβλία λογιστικής και πολλά άλλα.
 Όλα αυτά που αποτελούν τις αναμνήσεις άλλων ανθρώπων, μπορούν να γίνουν ένα λεύκωμα και των δικών μας αναμνήσεων!

Πέρυσι, είχα τη χαρά να δουλέψω με δυο από τις συλλογές της Νεκταρίας, που πραγματικά έχουν υπέροχο vintage look κι ενσωματώνονται τέλεια με τα αληθινά παλιά ευρήματα που χρησιμοποιώ στα ημερολόγιά μου.






Στο τελευταίο μου ημερολόγιο χρησιμoποίησα τη συλλογή Wanderer,  που συνδυάζει industrial, steampunk και vintage στοιχεία και είναι από τις αγαπημένες μου σειρές.
Για την κατασκευή των Junk Journals, χρησιμοποιώ πολλές τεχνικές όπως παλαίωση χαρτιών, δημιουργία custom διακοσμητικών, βιβλιοδεσία, stamping και stenciling, κατασκευή φακέλων και ειδικών «τσεπών» που στολίζουν τις σελίδες των ημερολογίων αυτών.
Αγαπημένο εργαλείο - σχεδόν προέκταση του χεριού μου – φυσικά η ραπτομηχανή. Όσο για τα θέματα και το ύφος των ημερολογίων, αυτά είναι θέμα προσωπικού γούστου κι έμπνευσης.


Η κατασκευή ενός Junk Journal είναι μια απόλυτα ελεύθερη διαδικασία, μέσα από την οποία καθένας μας εκφράζει την προσωπικότητά του. Τι πιο απελευθερωτικό από αυτό!

Θα βρείτε την Aristi και τις δημιουργίες της στο:
Facebook: https://www.facebook.com/groups/191217514301/
                   https://www.facebook.com/Artistic-Aristi-83585603972/
Youtube:   https://www.youtube.com/channel/UCZuInoUKD4INzczq0vsNxhA?view_as=subscriber

Ευχαριστούμε πολύ Aristi, για το υπέροχο αυτό ημερολόγιο και την ξενάγηση που μας έκανες στον μαγικό κόσμο των Junk Journals. Ευχόμαστε καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία στις δημιουργίες σου!

**************************************************************************************
Η δημιουργός των χαρτιών Νεκταρία μας λέει:

Ποιος δεν λατρεύει τη μυρωδιά ενός παλιού βιβλίου, τον ήχο που κάνουν οι φθαρμένες σελίδες οπως τις γυρνάς; Στο μαγαζί μου θα βρείτε ποιοτικά printables εμπνευσμένα από vintage και ρομαντικές εποχές που αφήνουν το μυαλό σου να ταξιδεύει σε θησαυρούς που θα βρίσκαμε στα συρτάρια της γιαγιάς. Από νεαρή ηλικία με γοήτευαν τα vintage σχέδια. Η αγάπη μου για scrapbooking, σε συνδυασμό με την ενασχόλησή μου με τις γραφκές τέχνες, με οδήγησε στο να δημιουργήσω τις δικές μου συλλογές χαρτιών.

Ελπίζουμε να τις απολαύσετε όσο κι εμείς! 
Και για να σας κάνουμε ακόμα μια έκπληξη, η Νεκταρία προσφέρει σε όλους τους αναγνώστες του blog μας, κουπόνια έκπτωσης για όλες - ναι όλες!!! -  τις σειρές της που διατίθενται στο ηλεκτρονικό της κατάστημα στο Etsy.


1 σχόλιο :