Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Project Life by Aliki Cavras - February

Καλημέρα!

Να'μαι πάλι με καινούρια ανάρτηση για το Project Life.

Σήμερα θέλω να σας δείξω τι έκανα για την πρώτη αυτή εβδομάδα του Φεβρουαρίου...μία εβδομάδα σαν όλες τις άλλες, σχολείο, διάβασμα, δραστηριότητες και πάλι απο την αρχή. Το φοβόμουνα αυτό, οτι θα υπήρχαν εβδομάδες που δεν θα γινόταν τίποτα το συναρπαστικό, η έστω το διαφορετικό...και λογικό είναι εφόσον είναι εβδομάδες σχολείου!

Οπότε επέλεξα να ασχοληθώ με κάποιο θέμα αυτήν την εβδομάδα! Και επειδή είχε πολύ ωραίο καιρό τις πρώτες μέρες, με πολύ φως, αποφάσισα να φωτογραφήσω τα δωμάτια τους και να αφιερώσω μία σελίδα στον καθένα!

Επίσης, αυτήν την εβδομάδα δοκίμασα και τύπωσα στο σπίτι σελίδα φτιαγμένη εξ'ολοκλήρου με το app Project Life της Becky Higgins (θα κυκλοφορήσει και για τα Android κινητά μέσα στον μήνα).
Για πάμε να σας δείξω φωτογραφίες και να σας εξηγήσω τι έκανα...



εδώ λοιπόν το πρώτο δισέλιδο
αφιερωμένο στο δωμάτιο της Αννής
στα αριστερά η σελίδα φτιαγμένη 
στο κινητό!



αποφάσισα να την αφήσω ως έχει, πρόσθεσα μόνο
με σφραγίδα το 'week5'.

Στο app διαλέγεις το στήσιμο, 
και μετά προσθέτεις κάρτες απο το στοκ σου, σου προσφέρει κάποιες
δωρεάν αλλά οι πιο ωραίες είναι επί πληρωμή!
φωτογραφίες απο το αρχείο σου και τέλος, 
γράφεις το journaling. 
Συμπαθητικό αλλά μέχρι εκεί.
Δεν νομίζω να μου γίνει συνήθεια!



Μου αρέσουν αυτές οι διαφάνειες
με τις πολλές μικρές φωτογραφίες!
6 φωτό και χώρος για 
διακοσμητικά και λίγο
journaling ακόμη!



το δισέλιδο του Άγγελου!


η ίδια λογική...


...και εδώ!


Αυτά για αυτόν τον μήνα...Ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα μου!

Και επειδή μου αρέσει πολύ να βλέπω άλλες σελίδες και να παίρνω ιδέες, για έναν μήνα θέλω να ανεβάζετε φωτογραφίες των σελίδων σας στην ομάδα μας στο facebook κάνοντας με ταγκ και η αγαπημένη μου θα κερδίσει ένα σετ απο καρτούλες project life!

Τι λέτε θα παίξετε μαζί μου?
Σας περιμένω!

4 σχόλια :