Τετάρτη 8 Ιουλίου 2020

Να σας γνωρίσουμε την ...

Σήμερα εγκαινίαζουμε μία καινούρια ενότητα στο blog μας! Θέλουμε να σας γνωρίσουμε τις φίλες και τους φίλους του scrapsnpieces όλα αυτά τα χρόνια, μέσα απο μία μικρή συνέντευξη και μερικές φωτογραφίες αντιπροσωπευτικές της δουλειάς τους. Μερικοί δημιουργούν απο χόμπυ άλλοι το κάνουν και σαν επάγγελμα..το κοινό τους είναι όμως πάντα η αγαπή για την δημιουργία!

Σήμερα λοιπόν, να σας γνωρίσουμε την Χριστίνα...


1. Πες μας λίγα πράγματα για σένα...

Είμαι η Χριστίνα, full time μαμά επί 5 που μοιράζω το χρόνο μου ανάμεσα στην οικογένειά μου
και στη φαγούρα για δημιουργία που νοιώθουν πυκνά συχνά τα χεράκια μου!

2.Πότε ξεκίνησες τις χειροτεχνίες;

Τις χειροτεχνίες τις ξεκίνησα απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, κάπου στο νηπιαγωγείο μάλλον.
Με το scrapbooking ασχολούμαι απο το 2013 αλλά παράλληλα καταπιάνομαι και με άλλα είδη χειροτεχνίας.

3.Τι αγαπάς να φτιάχνεις πιο πολύ;

Πιο πολύ μου αρέσει να παίζω με τα traveller's notebooks μου, μιας και είναι μικρά,
μεταφέρονται εύκολα, δε χρειάζεσαι πολλά υλικά και αποτυπώνεις την ιστορία της κάθε στιγμής.





4. Ποιά είναι τα αγαπημένα σου είδη χειροτεχνίας;

Τα αγαπημένα μου είδη χειροτεχνίας εκτός του scrapbooking
είναι το art journaling, το πλέξιμο(αν και παντελώς άσχετη το παλεύω) και η ζωγραφική.


5. Εαν μπορούσες να πάρεις μαζί σου μόνο τρία πραγματάκια για 
να δημιουργήσεις στις διακοπές, τι θα διάλεγες;


Τα ακρυλικά μου, τα πινέλα μου και το journal μου.






6. Όταν δημιουργείς, ακούς μουσική; Και εαν ναι, τι είδος;

Όταν δημιουργώ ακούω μουσική, συνήθως ροκ,
ενώ τις περισσότερες φορές κάνουν παρεμβολές οι φωνές των παιδιών μου.


7. Σου αρέσει να δημιουργείς με παρέα, η προτιμάς μόνη;

Μου αρέσει πολύ να δημιουργώ με παρέα κάνοντας κους κους και ανταλλάσοντας ιδέες.
Μάλιστα πολλές φορές όταν δεν είναι εφικτή η φυσική παρουσία,
ανταλλάσω ιδέες ιντερνετικά με τις φίλες μου.





8. Απο που αντλείς έμπνευση;...και ποιές scrapbookers είναι οι 
αγαπημένες σου;

Έμπνευση μπορεί να αντλήσω απο το οτιδήποτε που θα δω μπροστά μου,
ενώ οι αγαπημένες μου scrapbookers είναι η Heidi Swapp, η Paige Evans
και πολλές φίλες μου ελληνίδες scrapbookers.


9. Ποιά είναι η all time αγαπημένη σου scrapbooking συλλογή;

Η all time αγαπημένη μου συλλογή είναι η Citrus Bliss της Pink Paislee.
Την αγαπώ γιατί είναι τόσο δροσερή και χρωματιστή.




10. Ποιά θα είναι η επόμενη σου αγορά;

Ποιά είναι η επόμενή μου αγορά; Ποιά απ'όλες; Σίγουρα φλερτάρω έντονα με το Silhouette Cameo 4,
αλλά δε νομίζω να είναι η επόμενη αγορά μου.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου