Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Carpe Diem Οκτωβρίου by Maria Bokari

Καλημέρα σας με νέο post για τον Οκτώβρη!!

Σας είχα υποσχεθεί πως  θα σας δείξω τις δικές μου δοκιμές στα εσωτερικά του planner μου!
Και distressing δοκίμασα, και σκίτσο και ζωγραφική!!



Τα δυο τελευταία είναι τα αγαπημένα μου, τέλεια  αγχολητικά... Δεν με απασχολεί να ειναι ομοιόμορφο αρκεί  η καθε εβδομάδα να έχει χρώμα και να μου φτιάχνει τη διάθεση. Γι αυτό επιμένω, καντε τις δοκιμές σας και μην το φοβάστε. Και κάθε Κυριακή οργανώστε την εβδομάδα σας, το μενού σας και τα ψώνια σας, ειναι η πιο κατάλληλη μέρα και θα δείτε πόσο όμορφα θα νιώθετε μετα μέσα στην εβδομάδα, εγγύηση J



Παράλληλα ήθελα να σας δείξω μια κατασκευούλα μου που έχω κάνει  για να κρατάω τα πιο απαραίτητα αυτοκόλλητα πάντα μέσα στο planner μου.



Ουσιαστικά είναι ένα folderάκι το οποίο φτιάχνεται πανεύκολα. Απλά πάρτε ένα χαρτί 30*30 και διπλώστε το σύμφωνα με το παρακάτω σχεδιάγραμμα που σας έφτιαξα και βάλτε κόλλα στην άκρη στο κόκκινο σημείο του σχεδίου. Αν έχετε border punch μπορείτε να το κάνετε όπως εγώ και τέλος με μερικά διακοσμητικά έτοιμο το folderάκι σας.  ΔΕΝ χρειάζεται κόλλα στο τσεπάκι, οι κρίκοι του planner συγκρατούν ότι και να βάλετε J
Για να κάνω τις τρύπες χρησιμοποίησα ένα απο τους σελιδοεδείκτες μου εκανα με μολύβι τα σημεια που ήθελα να τρυπήσω, και μετά ενώ έχω cropadille, διαπίστωσα οτι με έναν κλασικό διακορευτή μια μία τρύπα έγινε πολύ πιο ευκολα γιατι είχα καλύτερη ορατότητα του σημείου που είχα μαρκάρει.

Τί λέτε? Σας ενέπνευσα για λίγη δημιουργία? Δείξτε μας κάτι από το εσωτερικό του Planner σας και μια τυχερή θα κερδίσει ένα set Carpe Diem Mini monthly Calendar stickers!!

Στη δεξιά πλευρά του blog θα βρείτε link up tool για να ανεβάσετε τη φωτογραφία σας μέχρι και τις 15/11 εναλλακτικά μπορείτε να μας τη στείλετε στη σελίδα μας στο facebook με προσωπικό μήνυμα και θα την αναρτήσουμε με το όνομά σας !!

Καλή επιτυχία!!


Να πω πάλι την αγαπημένη μου φράση? Let’s spread the love for Carpe Diem J

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου